Noutati

20 de ani de carduri in Romania - filmul conferintei

Urmareste inregistrarea video a conferintei "20 de ani de carduri in Romania"
 
Vezi in YouTube
Interventiile participantilor:

min. 25.50' - deschiderea conferintei de catre doamna Ruxandra Avram, sef departament monitorizare si reglementare s sistemelor de plati si a sistemelor de decontare din BNR 

min. 30.40' - retrospectiva celor mai importante momente in evolutia pietei cardurilor - Sergiu Cone, director general NOCASH Capital Consult

min. 1.05.20' - prezentarea domnului Cosmin Vladimirescu, Country Manager MasterCard Romania & Moldova

min. 1.21.05' - prezentarea domnului Catalin Cretu, Country Manager Visa Europe pentru Romania, Croatia, Slovenia si Malta

min. 1.44.25' - prima parte din prezentarea rezultatelor cercetarii de piata in randul populatiei sustinuta de domnul Romulus Oprica, manager Brandberry

min. 2.23.30 - prezentarea doamnei Dana Demetrian, vicepresedinte BCR

min. 2.37.25 - prezentarea doamnei Gabriela Nistor, vicepresedinte Banca Transilvania

min. 2.45.50 - prezentarea domnului Marius Costin, Country Manager PayU Romania

min. 2.50.50 - prezentarea domnului Radu Stefan, Head of retail business areas ING Bank Romania

min. 3.01.05' - cea de-a doua parte a prezentarii rezultatelor cercetarii de piata sustinuta de domnul Romulus Oprica
Castigatorii introducerii cardurilor
Dupa 20 de ani de la emiterea primelor carduri, cine a avut cel mai mult de câștigat de pe urma introducerii acestor instrumente de plata?
Castigatorii introducerii cardurilor
Dupa 20 de ani de la emiterea primelor carduri, cine a avut cel mai mult de câștigat de pe urma introducerii acestor instrumente de plata?
bancile – pentru ca prin card au atras clientela care a permis ulterior dezvoltarea pietei de retail 19 (26%)
26% Complete
comercianții – pentru ca și-au maximizat vanzarile in urma acceptarii la plata a cardurilor 12 (16%)
16% Complete
populația – pentru ca prin card a avut acces la un cont bancar, overdraft la salariu și linie de credit, facilitati de plata în rate, inclusiv în mediul online 42 (58%)
58% Complete
Proiect sustinut de