Echipa

membrii echipei de proiect
Romulus Oprica
Doctor in Sociologie cu o experienta de peste 11 ani in cercetarea de piata (cantitativa si calitativa)
 Este ONGist convins, membru al organizaţiei profesionale ESOMAR și membru şi Past President al uneia dintre cele mai mari comunităţi de lideri locali şi de business din lume, organizaţia Rotary International.

Este Senior Researcher al companiei BrandBerry și, din 2005, oferă consultanță și studii de piață atât pentru start-up-uri cât și pentru giganți ai business-ului din România (precum Selgros Cash&Carry, Farmaciile Dona sau Porsche România).

A intrat în lumea marketigului și a studiilor de piață pe jos, la propriu, și a crescut pas-cu-pas.

A coordonat peste 150 de focus-group-uri și interviuri, peste 50 de cercetări cantitative și peste 50 de sesiuni de mystery-shopping în peste 10 industrii. Crede că nicio decizie de dezvoltare, nicio campanie de marketing sau comunicare n-ar trebui să se realizeze fără o cercetare de piață profesionistă.
Castigatorii introducerii cardurilor
Dupa 20 de ani de la emiterea primelor carduri, cine a avut cel mai mult de câștigat de pe urma introducerii acestor instrumente de plata?
Castigatorii introducerii cardurilor
Dupa 20 de ani de la emiterea primelor carduri, cine a avut cel mai mult de câștigat de pe urma introducerii acestor instrumente de plata?
bancile – pentru ca prin card au atras clientela care a permis ulterior dezvoltarea pietei de retail 19 (26%)
26% Complete
comercianții – pentru ca și-au maximizat vanzarile in urma acceptarii la plata a cardurilor 12 (16%)
16% Complete
populația – pentru ca prin card a avut acces la un cont bancar, overdraft la salariu și linie de credit, facilitati de plata în rate, inclusiv în mediul online 42 (58%)
58% Complete
Proiect sustinut de